Meetings Week Poland 2019

Meetings Week Poland (MWP) to trzydniowy cykl wydarzeń edukacyjnych i promocyjnych branży polskiego przemysłu spotkań. Meetings Week Poland 2019 odbył się w dniach 20 – 22 marca w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie.

Meetings Week Poland zainagurowany był spotkaniem z cyklu Poland – Meetings Destination organizowane przez Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice. Założeniem było poruszanie kluczowych zagadnień dotyczących przyszłości rynku spotkań. W tym roku został omówiony temat wartości rynku kongresów i współpracy z partnerami oraz wyzwań jakie rynkowi stawia sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wśród zaproszonych prelegentów byli m.in. przedstawiciele uczelni wyższych, naukowych i branżowych stowarzyszeń, administracji, convention bureaux czy PCO.

Uzupełnieniem paneli były toczące się równolegle warsztaty „Jak napisać ofertę sponsorską?”, które poprowadziła Martyna Żak, specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO, oraz „Jak napisać BID, żeby wygrać kongres”, który poprowadziła Anna Górska z Expo XXI Warszawa.

Europejska wymiana doświadczeń

Spotkanie przygotowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej dotyczyło międzynarodowej perspektywy rozwoju event marketingu i współpracy w branży. Organizatorzy konferencji podkreślają, że coraz więcej polskich firm decyduje się na poszukiwania klientów z krajów sąsiadujących z Polską lub obsługę zagranicznych marek rozwijających się w naszym kraju. Wśród gości spotkania byli przedstawiciele z Niemiec, Francji, Anglii, Czech i krajów skandynawskich. Tematyka prelekcji i paneli dotyczyła m.in. charakterystyki poszczególnych rynków, możliwości współpracy, stylu komunikacji i różnic kulturowych, międzynarodowych konkursów i programu hosted buyers na międzynarodowych wydarzeniach.

Forum Obiektów

Tegoroczne Forum Obiektów organizowane przez MPI Poland Chapter i Z-Factor poświęcone było tematyce wykorzystania danych do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Organizatorzy spotkania zaznaczają, iż w erze zalewu tonami przeróżnych cyfr i informacji ciężko zdecydować, co analizować, a czego nie. Eksperci branży, zarówno ze strony obiektów, jak i dostawcy analiz, wskazali uczestnikom forum rozsądną ścieżkę. Do dyskusji zaproszeni zostali również przedstawiciele lokalnych convention bureaux. Tradycyjnie podczas forum zaprezentowane zostały obiekty nominowane do MP Power Awards – tym razem przez pryzmat cyfr.

Branża spotkań w jednym miejscu

 

Różnorodna tematyka Meetings Week Poland z jednej strony pokazuje, jak ogromną i zróżnicowaną stanowimy branżę, z drugiej strony, mamy nadzieję, że każdy, niezależnie od specjalizacji w przemyśle spotkań, znajdzie w programie to, co pomoże rozwijać biznes i swoje kompetencje – mówi Sebastian Słoniewski, prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, które koordynuje Meetings Week Poland 2019. – Oczywiście część merytoryczna i edukacyjna MWP to jego podstawa, ale oprócz dużej dawki wiedzy, inspiracji, wymiany doświadczeń i opinii, Meetings Week Poland to także możliwość budowania swoich relacji biznesowych i rozwijania sieci kontaktów – zaznacza Sebastian Słoniewski.

Organizatorzy Meetings Week Poland 2019 to: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (koordynator), SITE Poland, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl.

www.meetingsweek.pl

Meetings Week Poland 2019 odbył się w Centrum Konferencyjnym Ms Mermaid w budynku The Tides przy ul. Wioślarskiej 8 w Warszawie.

Data publikacji:


Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym Serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Forum PPP - magazynu inwestycji publicznych/serwisu forumppp.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.


POPRZEDNI ARTYKUŁNASTĘPNY ARTYKUŁ
«