GAMIVO w II kwartale 2025 zainwestowało w jakość. Spółka przedstawiła wyniki

Mateusz Kujawski

20 sierpnia, 2025

II kwartał był dla GAMIVO S.A. pod każdym względem lepszy niż początek 2025 roku. Między kwietniem a końcem czerwca notowana na rynku NewConnect spółka technologiczna wypracowała 3,9 mln zł przychodu i blisko milion zł zysku netto, natomiast wskaźnik EBITDA osiągnął 1,4 mln zł. Okres ten stał pod znakiem wprowadzania licznych ulepszeń nastawionych na podnoszenie satysfakcji użytkowników.

– Nieustannie staramy się rozwijać platformę GAMIVO.com i dostosowywać ją do oczekiwań i potrzeb klientów. Drugi kwartał 2025 roku był wyjątkowy pod względem liczby ulepszeń, które udało nam się zaprezentować użytkownikom – podkreśla Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO S.A.

We wspomnianym okresie na platformie wprowadzono możliwość dokonywania zakupu bez konieczności logowania, usprawniono moduł zakupów hurtowych, a także zaprezentowano odświeżoną wersję strony produktowej. Dużo uwagi poświęcono zwłaszcza jej wersji mobilnej, która stała się jeszcze bardziej przejrzysta i intuicyjna.

– Użytkownicy mobilni są dziś wiodącą siłą w internecie, więc nowy wygląd strony produktowej opracowaliśmy z myślą o tym, by zakupy na GAMIVO.com były wygodne w każdej sytuacji i na każdym sprzęcie. Bardzo cieszymy się, że klienci doceniają zmiany w serwisie i coraz częściej wybierają GAMIVO. To dla nas najlepszy dowód, że zmierzamy we właściwym kierunku – zauważa Mateusz Śmieżewski.

Z końcem II kwartału 2025 roku liczba kont założonych w serwisie spółki osiągnęła 6,3 mln, a więc w porównaniu z początkiem roku wzrosła o ponad 200 tys. Dynamiczny dopływ nowych użytkowników oraz zwiększona aktywność powracających klientów znalazły odbicie w wynikach spółki.

GAMIVO między kwietniem a końcem czerwca wygenerowało 3,9 mln zł przychodu i prawie milion zł zysku netto, a wskaźnik EBITDA osiągnął 1,4 mln zł. Wszystkie te liczby są więc zauważalnie wyższe niż w I kwartale, gdy wyniosły odpowiednio: 3,7 mln zł, 0,7 mln zł i 1,2 mln zł.

Zobacz także:  Targi ekologiczne

– W kolejnych miesiącach będziemy konsekwentnie rozwijać platformę oraz optymalizować wprowadzane nowości. Rosnąca liczba klientów cieszy, ale oznacza także nowe wyzwania, więc przygotujemy się do wdrożenia rozwiązań AI, które pozwolą naszemu zespołowi wsparcia jeszcze szybciej rozwiązywać problemy użytkowników. Jesteśmy przekonani, że działania te stawiają GAMIVO.com w gronie najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych użytkownikom serwisów e-commerce – podkreśla Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO S.A.

O GAMIVO:

GAMIVO SA jest właścicielem GAMIVO.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz inwestycyjny Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO.com łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu produkty cyfrowe oraz gry w wersjach na różne platformy, daje klientom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO.com oferuje także użytkownikom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. GAMIVO S.A. czerpie zyski przede wszystkim z licencjonowania swoich rozwiązań operatorom platformy.

O autorze:

Cześć! Nazywam się Mateusz Kujawski i tworzę dla Ciebie tego bloga. Jestem absolwentem kierunku Finanse, Rachunkowość i Ubezpieczenia na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch cudownych synów, a także pasjonat edukacji ekonomicznej. Swoją „edukacyjną misję” czynię poniekąd na łamach bloga forumppp.pl, który prowadzę hobbystycznie.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane: